About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Friday, March 12, 2010

aku-sakit

bismillah !
soalan aku sblom aku start evything . knape kite kene suke kt orang dan orang tu ta suke kat kite . pe yang kite perlu atau patut buat ? ko tw ta ? aku ta tw . okay , honestly . mmg sakit kn ? trok betol . and kite dpt taw yg die suke plk ngn membe kite ? HAHA . ase na baring kt JALAN-KERETAPI pastu bia kne langar kn ? kejam nyer kt dri sendri . act . kne redha la . ta yh jd gilaa . well . aku ta gila lgi la na wt cmtuh . aku rase mcm ne merepek jee . haissh . n aku sakit jugk bila pkir owg yg suke ase I'M-THE-MOST-PERFECT-OTHER-THAN-ELSE ! and tyme tuh aku ase na ckp kepale otak ko ! ko ckp aku belagk ? p mti la. ko yg emo ta bertempt . haissh . mlss la bdk cmnih . nme je da bsa . otak mcm owg ta de otak . pnig la . lawak pown ade. kdg-kadang kesian jgk kt diaorg . yelaa . tpakse ckp cmtu sbb ta dilayan kn ? so sad . pity of u bebe . HAHA . sejak bekerje nih . aku makin ta de mase tok sumenyer . balik keje tdo . dri sendri pown ta trebele . aku suke mnyekse diri kn ? HAHA . n hati pown mkin ta trbela jgk . oinkkk-oinkk . wahai manusie skalian . even ko tw ade owg suke ko . plss la. ta yh PERASAN sgt . smpai na ngelat-ngelat . u knoe sumthng ? its like a jerk . ouh shit . memalukn bila prasn lebey . and secare tidak mhupun lngsung . ko telah membuatkn dak yg suka ko tu ase mcm dak tuh terhegeh-hegeh kt ko plk even ta de pown . suke-suke cm tuh je la . ko plk emo . ouhh . cool je la bebe . kalo bole bia aku na ckp kt ko yg ko nih mmg perasn la wei. bia ko malu . HAHAA . so girls . ko bole text-mkn dgn mmt tuh-or do whever u want- sebab aku ta cemburu langsung . clear ? good ! I DUN CARE la ! .
i think i'm improving now anywy HAHA .see . i can think cleary n ta ikot sesuka aty da la. proud of me .


so . moral of the story ! jgn suke kat org lagi kalo ta na sakit ! phm ? and i wont do that anymore .

lelaki . pergilah ko dan jagn pernah datng lagi sekalipun dpan mata aku sebab aku ta na. i'm not perfect and i know who i am . see . as i said . i;m more improving now ! HAHA

okay . lat word . i want to tell to the world that i dun like u anymore ! god plss !


No comments:

Post a Comment