About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Saturday, November 21, 2009

zeLa//izmAy..

IZMAY..maw dcrite pnjng tara guna..we r meet since in f0rm 4 at T.A 0k.haha..tu baru intr0 'bai; cbnanya pnjang g.hmm mLe2 aku xdLa rapat cngat ngan dak2 ni..tapi nak wat cmne kn masa mngubah sgla2nya..ya pepatah ada mngatakan MALU TAPI MAHU..tapi betul lakan..eermm malas la nak cerita.aku cbnanye xdla kreatif sangat cam member IZMAY ni.dorang ni da cam penulis sastera.kadang jiwang semacam.tapi aku bukan camtulakan.maklumlah orang berjiwa r0ck ni len.haha..aku harap sangat IZMAY ni ley kekal lame r..c0z kadang nak gak buktikan kt dak yang mulut cam sial uh.ade ke dye cakap cmni *korang xkan kekal lamenye*eee sengal gle r aku dengar.tok member aku yang lagi sorang ni hm BIA LA MSE YANG TENTUKAN c0z aku da malas r.xkan aku nak mrayu rayu kot x hadap la tapi akuu de la rse cam khilangan ckit..maybe coz aku penah member ngan dye ..hm watever apend aku tetap anggap k0rang sume kawan aku 0k///????


created by;;

zela;))

No comments:

Post a Comment