About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Monday, November 30, 2009

THREE PAPERS LEFT!

dear izmay;
skula suda hampir ke penghujung.
onething that i hope,
we did not forgot each other oke!
10 disember paper kite habis.
then 16 disember ain akan menjalani opereration.
kita sama sama la doa dia akan sihat seperti sdia kala oke.
31 disember, hari jadi milo.
apa yang aku nk ckap,
smuge kaw pnjang umo,
dan bahagia di samping orang tersayang.
hadiah yang mahal adalah persahabatan yang tak dapat dijual beli.
2 januari , aku n ain akan mendaftar ke PLKN.
korang da janji nk lawat aku kan.
believe, if aku dapat kawan kat sane,
aku knl kan kat korang k.
ily beybeh!

writed by; yat
dedicated to; IZMA;Y!

No comments:

Post a Comment