About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Wednesday, December 9, 2009

keredhaan !

ouh oke ! kne kne accpt the destiny right ? ta bole nk nyesal kn ?oryte ! yes :) sedey ! knape ? sbb pristiwa yg mnyedihkn tlah brlaku la ! ta kn ta tw! ta kn aku nk cite detail la kowt kn ? ma shop was burn !*ha ! kn da tercite ! hahaah; adeh! cne nk wt nih ? parents da sedey ! ouh cian! then ? wht should i do ha dear ? nk agy wit ta mmpu! aaaaaa! dugaan gilaaa:)) oke ! past is past ! yela ! aku kne amik kesh la . ta jd wt bdo . huhuh. oryte . fnish suda . then pasal skula ! da merdeka k aku ? of crse suda ! suke ta ? haha . mcm suke mcm ta je ! alasn ta suke ? sbb kne dok uma tgk mke adek aku yg wt aku sket aty gilaa arinie ! suke menyepahkan umah yg baru dikemas oleh akk dier yg rajin niey !!!! penat ko tw ta ? akem mcm kbulor sgt pdhal da mkn mee goreng n nsk lmak !*nasi lemak yg dikongsi dgn aku sbb tu aku yg pnyer!hahaaha . patu dier nk mkn lgi n wt sndri roti letak nestum + milo + susu ! then bnde tuh mlimph kt dpor ! waaaaaa! so spe yg kmas klo bkn aku kn ?*kemas smbil mengamok!hahaha..yg amir pulak . de ke dier g sepk akim smpai dier ngs ! woi ! bsing ko tw ta ! aku da la tnsion wt tangent ta reti ! huaaaa!! kesimpulnya . adek2 aku sgt GANAS !hahaha . oke sbb suke ta da ta skula ? sbb ta yh jmpe owg yg nver stop sketkn aty aku ! hhaha*ade k?wawawa;
sooooo: l.k aku mcm mne klo dok asyk ngdp tenet je kn ? soooo. tmrw i'll fmsih my skul . soo . aku akn rndu kowg sume kn ? kowg ? hahaah . so . aku da ngntok la . oke..dadda




mengarot by::miloDe erlyna la ngek!

No comments:

Post a Comment