About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Tuesday, December 8, 2009

sad to be happiness. izmay could u hear me?

korang, dengar citer aku please;
arytu, aku find out minah yang suka gila kat mamat yang aku suka tu ade myspace laen.
then dye berketerampilan laen dari ms lama dye.
more sexy kott.
then i tngok page dyer. kebetulan kat ms dye pun ade mail fer her blogspot.
then i look her blogs.
first, i bace semua about her,
cerita dyer agak menarik.
better than cerita aku kan.
cerita aku bosan kan. :(
i red her blogs smpai la ke part yang paling excited.
guess what?
she wrote name mamat yang aku suka gila.
then aku bace dan terus membaca,
sampai la my sys panggil i.
"ida, ida."
dalam hati aku pun berkata.
"sebuk je la minah ni, org nk bace ni."
tp i still jawab panggilan dyer., takut nanti laptop kene amik langsung ta dapat bace blogs minah tu kan.
then my sys suruh make up kan dia coz she gonna have a date.
dalam hati aku puas tahan carutan yang kalau kelua gerenti macam peluru.
jamed gila!
then, habis je make up tngok da ade orang dpn laptop.
SHIT! lagy la bengang!
ill wait smpai la dye beram bus,
then i bace lagi blogs minah tu,
ade tulis msj dye nan mamat yang aku suka gyla tu.
fuhh, rase berasap telinga.
then my sys panggil i lagi.
haish tyme tu hati ni da la rase nak nanges bace msj minah tu nan mamat yang i suka,
then my sys keep disturb me.
bertakung da air mata i.
i mmg tahu pasal minah yang suka kat mamat yang i suka tu,
but mamat tu ckap nan i yang he just playing around dgan gurl tu,
tapi bila i bace msj tu, bagai terbelah bumi ni kpd dua.
haaisssh.
siap ckap pasal elmo.
SHIT! dulu i tnye kat mamat tu pasal elmo dye ckap ta knl,
tp siap ckp kat minah tu yang dye pakai baju elmo.
ape mamat ni nk buat sebenarnye?
dulu aku pnah nk beli kan baju elmo tok dyer kott.
SHIT triple la :(
suddenly i've got msj.
"jadi ke p rock the world?"
oh no.
rock the world msty ade dye,
then i replied the msj.,
ade si babi botak tu , aku taknak pegy.
no la. i bukan nk mencarut, tp if u in my place. u will know what my hearts feeling.
then i keep reading the blogs.
then , kelua sbentar ambil angin.(nanges di luar sbenarnye)
then i continue reading the blogs.
sampai la ade pix yang menunjuk kan name mamat tu.
i click the pix and waiting the pix keluar.
alangkah terperanjat nye bila name mamat yang kelua tu tak sama nan mamat yang i suka tu,
tapi guys, nama dye sama.bukan salah i.
tyme tu malu tuhan je yang tahu.
i just laugh myself.(ketawa kuatkuat)
lega..
sampai nenek i pelik tngok i ketawa.
then bace blogs tu. dye tulis type laki dye ta suka.
mcm banyak je pasal mamat tu.
tp i buat bodo je,
sbb mamat tu hero aku bai.
ta payah sebuk nak kutuk, aku kutuk tape.
msty korang kate aku obses gila kat mamat tu kan?
kalian tahu, im juz pretend layan suma mamat kat ms i yang mamat tu knl.
nak jeles kan mamat yang i suka tu je kott.
td tyme i ingat mamat yg kat blogs minah tu mamat yang i suka, i rase nk delete je kumen i kat ms mamat yang i suka tu simpan.
tp ta lagy sekarang.
tatahu nak ckap ape.
korang ta fham kott ape aku cter.
tapy he is the greatest dan terhebat!
kpd abg; ta payah la nk flirty sngat nan i.
i suka mamat tu sorang je.
kpd izmay: ily damndamn much!



create by; yat <3 A.

No comments:

Post a Comment