About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Saturday, February 13, 2010

2010

yeeha. im back.
milo, erin, zela, ain.
ryndu kat korang.
corecction to erlina :
YAT TA PNA PUTUS CINTA.
korang, aku rybdu gila kat korang.
saatsaat dan detik kita samasama.
saat gelak samasama.
saat korang tenang kan aku masa aku nangis.
tyme aku nangis, aku ta tahu nk cter kat sape.
tapy tyme tu korang yang tanya kat aku masalah aku.
korang lah yang menjadi pendengar yang setia.
tyme susah blaja , kita blaja samsama kan.
tyme fizik asyik bercakap je.
benganh je ckgu faridah.
tyme kelas petang, masing masing sebuk nak lary,
tapy tyme kelas ckgu faridah mesty dia akan ckap awalawal ;
"erlina, ajak kawankawan awak datang kelas ptg ni."
jadi tade sape yang berani ta datang kan.
huh, tyme presentation kimia, mesti ade SEPANDUK tuk kita kan?
i really miss that tyme weh. ryndu sangat kat korang.
korang, kalau aku dapat jumpa korang aku nk peluk korang.
tapy malu la.
nanty korang gelakkan aku.
kadangkadang aku teringat moment mase kita riot peah.
habis mengamuk dia tyme kita kelua kan cicak tu kan.
kalau dapat diulang aku nk ckp kat peah,
"peah, tu cicak la, bukan nyer lipas.
peah takut lipas.
haha.
aku ryndu tyme kita lepak kl samsama.
kita p mv,bb, ts sampai ta ingat dunia kan.
tyme tu aku dgn zla.
milo plak dgn ain.
pastu sebuk je ajak p bb plak.
saba la, ta habis shopping lagi ni.
haha.
pastu kita p karoeke sama sama kan.
best tyme tu.
tapy nape tyme aku nyanyi lagu gantung sume pandang aku,
im not remember him la.
eventough mmg tngh memikirkan si dia.
haha.
sampai je ruma, sume sebuk test baju yang di shopping kan.
haha.
miss that moment,
tyme tidur plak.
ain macam kene rasuk.
takut.
milo dandan buat buat tidur.
penakut, haha.
panas nyer ta terkata malam tu.
korang aku ryndu gila moment kita samasama.
andai dapat ku undurkan masa akan ku berhenty kan saat saat kita bersama,.
untuk mencari kawan sebenar mmg susah.
kadang kadang kita bangga da dapat kawan baru.
tapy ade satu yanf\g dirahsiakan,
kawan baru ta sehebat kawan lama kan?
IZMAY, aku ryndu gila kat korang.
tady erin msj aku.
dia tanye bila kita nk bercuty kat melaka.
macam yang diimpikan.
pakai topi besar duduk tepy pantai.
pakai kain terbelah, pakai sunblock, buat bbq.
i just want that moment occur.
IZMAY i really miss u all. :(



2 comments:

  1. =).
    kenangan terindah ryte wif fren?
    saat yg paling manis.
    mcty besh kn.

    follow blog pnut ea?.
    =)

    ReplyDelete
  2. Hhaaa
    YESSSL
    ouh fersuree i like to do that babe

    ReplyDelete