About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Friday, February 12, 2010

kenapa , kenapa dan kenapa ?

kenape aku kena tw ke demam terok gila ? korg tw ke? nyamph la demam nih . susah hidup aku . ta larat na gi keje . huhu. kenapa jugk la supervisior aku inconsidrdte ? sengal gilaaa . aku na blik awl patu die soh aku kua tapi ta ley blek and sroh aku ddok kt loker . ah! kejamm gilaaa weyhh ! aku da la na mti da . trokk gilaaaa. and kenape jugk la kite kne suke kt orang ? klo ta suke kt orang ta ley k ha ? tension btol la . ta bole ke kitee ta yh hiraukan manusie-manusie kt skliling kite ? nti orang ckp aku puteri bwh kelape plk . HAHA . kite ta na suke dier tpi kite kne sukee die jgk . adeh . trok btol laa .

kenapee jugk la kite prlukan loveeee n kene dating2 nih ?
ta phm btol la aku . mcm kt GIANT tuh . hari2 aku nmpk owg dating . yg dating tuh bkn la pelanggan-pelanggan disitu mahupun taukehh2 kedai tersebut . tetapi pekerja2 GIANT itu jugk yg bercinta dgn pekerja GIANT ituh juga . erkk . mnurut aku . klo bercinta dgn org yg same tmpt kerja dengan kita . maka prestasi kerja kita aakn merosot. seprti yg berlaku dengn rakan skerja aku . mintk mc smte2 na g anta awek blek kg . berasap supervisior aku . patu na badmod2 sbb heboh 1 GIANT nmpk die dating . pe pnye laki daa . mengelabah gilaa .da kantoi tuh ngaku jelaa . nih lagii na cver line . ouhh .plsss la . mlu la lki cmtuh . da bercinte tuh ngaku la .nih ta.sngup ko biakan awek ko perasan . laki cmtuh kne sunatkan jer . potong habisss . memalukn la weii ! tu la gatal sgt na bercinte . da bercinta malu plk na ngaku . HAHA . tah ppe tahh .



kenapee jugakla kitee perlukan seseorg ?
oke . jawapn aku ? dari sudut phycolgy na jd teman la kot .HAHA.
tpi sejujurnyerr la na jd musuh ! da . ta yh tnye aku lagi . ta na jwb ! HAHA
*act malu na jwb . HAHA


ouh abg m! love u! HAHA



milooo lala~~

No comments:

Post a Comment