About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Wednesday, February 17, 2010

masa

yat balik dari kem . cuti . die tanye nape aku da lame ta updte blog . and jawapan aku ? ta de mase . patu die ckp myspace ade plak mase . then aku jawap . myspace laen sebab ta memerlukan mase yang lame untuk memikirkan ape - pae dan ape yg patut dibuat A-T-A-U apa yang na dipost entry kn . kan-kan ? oke . becakap mengenai mase . mase memng jalan laju je . ta na poown tungu kite even kite lambat 5 saat . susah btol . tpi tulah kite. owg yg ta reti hrgai mase . ko reti ke ? mesti ta pnye . ta yah poyo . HAHA . macam aku . da bebrpe hari mase aku terbuang dengan duduk-diam-diam kat hospital . atas sebab ape ? sebabnyer nymok tuh gatal dengan kau . tuh yg na gigit aku jer smapi aku kene habiskan mase aku yang senagt berharga nih di tempat-owg-sakit . saya ta sakit la . prcaye la . plssss... heee. dan . dalam tempoh berape hari itu la ibu bapa saya penatt . ulang alik tgk . n tyme nih bru la na sedar yang selame nih kite bnyk mnyusahkan dowg . sedeyy woo . sian dowg . snagup ssh pyh . tpi kite? oke . saya bukanlah anak yang baek mahupon kaka yg baek terhadp adik2nyer malahan sya sgt suke memaki mereka . kenpe? sebb dowg degill. huhuu . bgi keinsafan jugk la dok hospital nih. tpi kalo da cm hantu . dok atsa pokok bertaon2 pown jd hantu gk . tade nyer berubah de . mcm nurse kt ctu . kau tengok laju je dowg jalan . wt keje; ta tdo agy tuh . nth pe yg dbuat aku pown ta phm . patu de one dkter mly nih . laki; mcm kabut jee . blari2 dlm wad . khulu khlir dgn lajunyer . ptu de ke ckp kt aku kn bes klo hsptl nih gne rler blade . aku pown bfkr la dlm aty mcm kt jepun? HAHA . nrse tuh bkn men laju die jln . na kai rler blade . aku ase klo die jln tuh . adela smapi KELANTAN-NEGERI SEMBILAN. haha. jauh pjlanan . kaki pown pnt. HAHA

masa yg cepat nih la wt aku cm boring . kne strt keje laaaa . mlsssssss . na lyn kerenah owgg . boring gilaaaaa .kdg2 trpkr gk knpe aku gatal na kje ? tpi memikirkn duit yg da abz di sedut ole mkhluk yg bername SONY ERICSSON . mka aku pown buatla kputusan utk bekrja wlpn spruh rele . blom dpt gaji agy da berangan mcm owg gilaa . na beli beg la. pe la; pdhal sependar da urok ta hengat pown na beli . HAHA . sangt kejam dgn diri sendri .
persoalanyer disini skg. nape kite ta reti hargai mase wlpn kite sedr yg mase tu memg cept n sume bnde tw na siap jee ta kire ko keje cm na mti k hape ke ? kenpae still wat2 ta sedr ? sebabnyer kite ta sedar diri la . yela. owg gilaa pown tw yg zaman da berubah . dunie da maju . owg na cepat . kalo ta ta de la owg gilaa tuh ddok kt tpi jln dok kite krete yg mkin ary mkin byk n makin laju seterusnyer menyebebkn statistik kmlgn mkin mningkt .HA kn da nyte tuh . tpi nth la.
mcm kau gk . ta sedr agy . insaf2 la. nih ta . wt agy prangai burukk. memalukn. da besr la wei .
HAHAA
bnyi mcm mengine kn ? kenyataan bai .

okee. sekrg aku de idea na dkluakan agy . nti-nti aku post agy la . tngu ade isu trkinii .
p/s:yat! syer min aktf tlis blog even ta de spe bce . HAHA

No comments:

Post a Comment