About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Friday, April 23, 2010

hey gurl.......
same with me lolx....
im not apy with my life now...
i feel like a damm gurl...

tp itulah hakikat kehidupan...
xsmua org akan phm khidupan kite
n xder org yg btul2 akan phm aty kiter..
tp kebanyakannya akn slh ertikan

just kiter kne sabar...even xtaw sampai bile kite haruz sabar...!!!
tp u kne ingat,kwn2 kdg2 lah jd tmpat kiter luahkn perasaan..
hrm.......kiter mmg ssh tok jpe org yg btul2 hargai kiter..
so,kiter kne careful gile2 ble wat kputusan....

org hye taw judge kiter dari lua n xkan taw aper yg ader dlm haty nie..
walaupn kdg2 hati nie memberontak sgt..tp aku sntiaser sabar...

aku arap our group akn bahagie..
bout,,GUY!!!!!
JUST TRIME JERK..
jodoh kiter da tertulis..Mmg ssh nk trime biler org yg kiter syg slalu sakit kan aty kiter...tp aku percye...
setiap ksbaran tu pasti akan terblz dgn satu kebaikan...

dan mgkin dlm usia kiter yg muder ni..kter ssh nk wat pilihan...
n aku sendiri x taw aper yg aku rase kan n aper yg aku nk dlm diri aku..
aper yg aku harap..idup aku bhgia n aq dapat bhgia kan umi n abah..
bub....aku da byk sakit an aty dorg...

aku takut sgt tok menempuh hary kematian aku nnty...

aku syg korg!!!IZMAY!!!

written by....aien_not gorgeous

No comments:

Post a Comment