About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Friday, April 16, 2010

macam mana na jadi baik ?

baik . define it . aku ada baca buku . and org tu ckp baik bermaksud kita beriman pada ALLAH. and kite ta cukup baik lagi if kite pakai tudung tapi kita ta sembanyg .
ta cukup baik bila kita sembahyang tapi ta pakai tudung .
ta cukup baik bila kita pakai tudng tapi stilll pakai baju ketat .
ta cukup baik bila pakai tudung tapi dgn dfrent gander still bertepuk tampar .
ta cukup baik bila konon da pergi kursus haji tapi still kutuk orang .


aku cakap sebab aku rase aku macam tuh kot ?

kenapa aku ttiba pikir bnde nih semua ? ta kisah la buku yg aku bace tuh buku stock budak geli-geli tapi kalo still ade and wat kite sedar macam-macam benda . ta salah kn ? dari bace buku yg mcm ada byk ilmu tapi korang ta phm . ta gune .

harini .
aku banyak pikir benda . mcm na kuar air mata pon ade .
1 : aku na jadi baik .
2 : aku na pergi smabung belaja .
3 : aku ta tw la na ckp cmne nih bile libtkn aty .*jgn wt aku perasan bole ?


dan untuk lelaki itu .
sudah-sudah la maki aku . da ta lrt ouh dengar . penat telinga and hati aku thn sabar .


agaknyr sebab tuh aku na jadi baik kot ? sebb aku rasa aku nih mmg ta sabar and ta ley pikir betol-betol kot .

tujuan post entry : no harm intended !

p/s : izmay ! sorry sebb gune blog nih untuk create my own story . sebab . aku da ta tw na cite kt spe . at least kowg ley still taw yg aku still hidup and akn trus hidup slagi ade aku kt sini .
MAY YOUR LIFE BE BLESSED , IZMAY

No comments:

Post a Comment