About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Wednesday, April 28, 2010

hye..
mmg kiter makin jauh kan..mmg x dnafi kan...
tp persahabtn yg kuat tu lbh mulia dri pd cinta monyet yg tah aper2..
aku da mule sedar n le menerime..
tok aper aku nk pendam prasaan aku slmanya..
n utk aper aku bdoh an diri aku slmenyer..
jgn jd mcm aku..!!ko akn nyesal nnty..
kiter terlalu mde lg weyh..
LELAKI..HNYE AKN MENYAKIT KAN..
aku x mgkin ................rase lg......if u hve anything to share..just give me a col
im really worried bout u...
korunk nk taw x..aku teringin sgt idop mcm dulu
bhgia sentiase
tp aku xtaw bile aku akan rase blik smua tu..
ble org maki org yg aku syg..sakit haty!!!
tp ble aku kne..jgn hrp ader org peduli
aku pn da mlz nk pikir..
just aku harap kiter dpt spent time samer2 blik..
n dye anggp aku bdk2..yah mmg aku bdk2..
tp aku ader haty n perasaan
aku nk kwn2 aku blik..
ble aku dapat semua tu blik aku da xkan kysah smua nieyh..
dri dulu,dorg swh aku pkr btul2..
tp aku terlalu mde tok pkir
n skg ble aku da knl siape lelaki tu sbnr..
aku taw aku x mmpu bhgia ngn dye

created by aien_notgorgeous

No comments:

Post a Comment