About Me

My photo
manusie yang mempunyai keinginan untuk melakukan ape-ape perkara mengikut kepala otak sendri with the prinsip 'THIS IS MY LIFE AND WAS BORN NOT TO BE A FAKER' thanked.you.jerk.

kami punya cerita la kan ?

Wednesday, April 21, 2010

i'm,done.with.u

Perkara paling susah aku na tulis ialah na tulis mukadimah sebb aku ta tw na tulis ape as mukadimah . *sigh*

AKU-DAH-PENAT !

kenapa ? ntah laa . sgt penat ngn hidup . dan aku bukanlah baik sangat na mati cepat .
truly . aku ta-taw-macam-mana-na-tulis !! blockedd ! pdahl sgt byk yg aku na tulis .
aku dah penat sebab orang yg ta phm aty aku and sesuka hati masuk , bg harapan . lepas tu balh cm tuh . really buat aku penat ! kalau rasa na wt cmtu . tlg laaa . ko bole beramabuss . aku penat .

akak gadoh ngn pkwe , then ade quote yg pkwe die ckp yg wat aku sedih . gilaaa . aku nagis .
die ckp *aku akn bwk cita-cite and cinta aku smpai bila-bila*AHHA
gilaaa .
mybe mcm quote biase , tapi bg aku . a bit hurts la tok aku yg ta pnh dpt a true love sebb asyk kne reject . HAHA



gilaa la . i'm blocked . really ta tw na mcmmanee even byk sgt na luah . help me !

last but not least .
i'm done and enough fer useless thing yang mcm tipu tu. aku-tanak-jadi-budak-perasan
i know who i am .

No comments:

Post a Comment